Na każdy zakupiony w naszym sklepie towar przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Reklamacja będzie bezzasadna w sytuacji, gdy Towar będzie posiadał wady powstałe z winy użytkownika (wykorzystanie produktu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem) lub niewłaściwej konserwacji, a także usterki wynikające ze złego przechowywania produktu oraz wypadki losowe. Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy złocenia.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:
złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
żądać wymiany produktu na wolny od wad
żądać usunięcia wady.
Zgłoszenie nowej reklamacji
Wszystkie reklamacje w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator reklamacji, który usprawnia całą procedurę.
Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu reklamacji wypełnij formularz.
w przypadku naprawy lub wymiany, na wskazane w formularzu dane zwrócimy koszty odsyłki w kwocie 9.50 zł
w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu oraz przesyłki w obie strony